joi, 1 august 2013

Dreams...



 Cati dintre voi nu au vise?Aspiratii,uneori fictive,care probabil nu se vor indeplini niciodata,dar le avem.Fac parte din scurta lista de lucruri,care ne ajuta sa acceptam mai usor viata asa cum e.
 Aspiratii,vise,lucruri care ne diferentiaza si totusi ne unesc,prin prezenta lor.Toti avem,chiar daca nu ne mandrim cu ele,de teama ridicolului.

  "The purpose of life is a life with a purpose
  So I’d rather die for a cause than live a life that is worthless" - Immortal Tehnique

 Ne nastem cu vise si dorinte si le indeplinim pe parcursul vietii,sau murim cu regretul ca n-am apucat sa ne indeplinim principalele aspiratii.Ele stau la baza evolutiei viitorului nostru,pentru ca mare parte din ce facem,o facem pentru a fi cu un pas mai aproape de obiectivele noastre imprimate in mine,inca de mici.

  "In viata pierdem ani,iar de la moarte cersim o clipa" - Nicolae Iorga

 Vreau sa reusesc sa-mi indeplinesc toate obiectivele setate pe parcursul vietii mele,pentru ca atunci cand privesc in trecut,sa-mi vad visele indeplinite.Imi doresc ca pe finalul batranetii mele sa pot privi inapoi,si sa pot constata ca n-am trecut peste atatia ani degeaba.Reusitele din trecut ma motiveaza,si-mi alimenteaza determinarea pentru a imi putea indeplini visele viitoare.

"Nu lăsa visele să piară, pentru că dacă visele mor, viaţa nu este decât o pasăre cu aripi rupte care nu mai poate să zboare." - Langston Hughes

 Undeva in universul meu parelel in care ma teleportez cand inchid ochii,visele sunt licuricii care stralucesc in intuneric.Sunt unul dintre refugiile fictive atunci cand realitatea e atat de seaca si fada.Cand ma satur de monotonia lumii din jur,inchid ochii si visez la o lume mai buna.

  "You can do anything you set your mind to,man" - Eminem

 Cand totul apune,visele rasar din intuneric pentru ca pana cand ultima farama de viata paraseste corpul unui om,ele persista.Speranta se stinge,dupa momentul in care ultima urma de ratiune dispare,si intunericul deplin se asterne.Eu am sa mor cu visele mele neindeplinite,stranse pumn,pentru ca asa imi e felul.La final,dupa toate cele relatate,am doar o intrebare pentru tine:
 
         Tu...ce ai facut azi pentru visul tau?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu