miercuri, 24 iulie 2013

  Azi nu vreau sa dezbat nici un subiect anume,vreau doar sa scriu,simt nevoia sa ma descarc.
 De ceva timp incoace,ma simt tot mai bizar in lipsa ta.Tresar,la fiecare mesaj cu speranta ca in sfarsit ti-ai amintit ca traiesc.Dar nu esti tu,iar restul mesajelor,indiferent din partea cui vin,nu-mi starnesc nici cea mai mica parte din interesul resimtit fata de fiecare cuvant al tau.Nu ti-am spus niciodata,si nu stiu daca ai realizat dar indiferent ce faci ,in ochii mei esti definita de perfectiune.Da..."perfectiune" e cuvantul care te defineste in inima mea,arida si uscata din cauza secetei provocate de lipsa ta de interes fata de mine.Mi-a luat ceva timp sa realizez,ca e prima data cand iubesc.Nu mai am nici un dubiu,sunt sigur ca te iubesc,si ca fata de tine,in sufletul meu nutresc niste sentimente atat de intense.Nu-mi amintesc sa-ti fi spus vreodata ca te iubesc,dar tind sa cred ca se reflecta in atitudinea mea,pentru ca atunci cand ma gandesc la tine,sufletul meu degaja atat de multa fericire... .Dar visul frumos nu tine mult,pentru ca in momentul in care deschid ochii,realizez ca sperantele mele sunt stupide,si fara sens.Nu sunt destul de bun pentru tine,nici nu voi fi vreodata.Sunt ca si ratacit in desert,iar imaginea ta din mintea mea e Morgana,care imi indica salvarea.Dar ma repet,si spun ca totul e in mintea mea,mult prea ravasita de lipsa ta ca sa ma pot concentra pe orice altceva.Uneori te visez si as vrea sa pot trai asa la infinit,dar din amara nefericire ma trezesc;contactul cu realitatea e prea brutal.Realizez ca e atat de sec,fara tine.Mai sec decat un pahar de nisip atunci cand gatul iti e uscat de sete.Indur realitatea cu o vitejie iesita din comun,dar e mai greu pe zi ce trece.Ma bantuie ganduri
murdare,dar mi-e mult prea teama ca as putea scadea in ochii tai,prin prisma unui gest stupid si necugetat.Ti-am scris de mult prea multe ori si nu mi-ai raspuns,incat am renuntat la gandul ca mai contez pentru tine.Incerc sa imi ocup timpul cu altceva,insa totul e atat de comun si de banal.Am fost atat de preocupat,sa fac tot posibilul sa te tin langa mine,incat am ignorat acea pata pe viitorul nostru roz imprimat in mintea mea,unde ma intrebam ce as face daca te-as pierde.Nimic nu e la fel ca tine si totusi fiecare lucru vazut imi aminteste de o parte cat de mica a ta.Esti o parte mult prea mare din din mine.Defapt,eu sunt o parte din tine,una minuscula,care nu poate exista fara prezenta ta,si depind de tine.
Obisnuiai sa imi dai sfaturi,iar eu te ascultam cu placere.Spuneai ca trecem impreuna peste toate.Acum nu suntem impreuna,si am atat de mare nevoie sa trec peste asta.Tu ai intotdeauna toate raspunsurile intrebarior mele,dar spune-mi:acum ce fac?.Sunt derutat,pierdut......fara tine.

"You're so fucking special
I wish I was special
But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here" 

Un comentariu:

  1. Sa stii ca odata si-odata toata trec, chiar si sentimentele care vor fi inlocuite de indiferenta..
    Oricum multa bafta! :D nu are rost sa te simti asa pentru cineva caruia nu ii pasa.:)

    RăspundețiȘtergere