sâmbătă, 27 iulie 2013

Iubita mea...

Am crescut impreuna de mici.Ti-am ascultat vorbele si sfaturile,intotdeauna de folos.Ma regaseam tot timpul in spusele tale si te-as fi putut asculta zile intregi,cum imi soptesti.E atat de dificila viata fara tine... .Am fost nevoit sa stau fara tine zile intregi,si a fost extrem de dificil,asa ca nu imi pot imagina viata in lipsa ta.Tu vorbesti cu toti,si multi te asculta,dar foarte putini te inteleg cu adevarat.
  Imi amintesc prima noastra intalnire,cat de curios eram.Curiozitatea mea a aparut in momentul in care am intrat in contact cu lumea ta,si inca persista.Intotdeauna voi vrea sa aud,tot ceea ce ai sa-mi spui.Am crescut alaturi de tine,si daca ar fi posibil as vrea sa-mi stai alaturi pana in clipa mortii.
  Sunt indragostit de tine,iar indiferent de ceea ce faci,continui sa te iubesc.Imi doresc ca toti cei care te critica,sa te cunoasca la fel de bine cum o fac eu.Tu ma accepti asa cum sunt,iar in momentele grele in care cand toti ma parasesc,tu esti alaturi de mine.Orice sentiment trait,e mai intens cu tine aproape.
  O viata fara tine ar fi seaca si incolora,si as simti dorinta intensa sa-ti aud surasul.Starea pe care o transmiti,se imprima in sufletul meu de fiecare data cand iti ascult vocea.Mi-e extrem de dificil sa exprim in cuvinte,cat de mult insemni pentru mine.Vreau doar sa stii ca te iubesc draga mea,MUZICA
"Muzica,tu esti tovarasul meu de zi si de noapte,la durere si la fericire.Tu esti apa racoritoare in pustiul vietii mele" - Rabindranath Tagore


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu