marți, 23 iulie 2013


Prietenia,un lucru mult prea rar... 

Astazi vreau sa vorbesc despre prietenie.As putea defini prietenia ca pe o floare rara,atat de esentiala intr-o societate cu atat de multe prejudecati.E greu sa gasesti un prieten adevarat,o persoana care sa te iubeasca neconditionat,si care sa-ti fie alaturi indiferent prin ce etape treci.In momentele in care ti-e greu,si lasi sa se vada chestia asta,te vor intreba multi ce e cu tine.Atat de multi vor spune ca le pasa,cand ei au intrebat din curiozitate.Acei oameni care te vor sustine în ceea ce vrei tu să faci indiferent cât de nebunesc li s-ar părea,aceia iti sunt prieteni.Acei oameni care sunt în stare să meargă până în pânzele albe si înapoi împreună cu tine, desi niciodată nu-ti vor spune asta. Dar ti-o vor demonstra cu fiecare ocazie.

"N-avem averi,avem doar prieteni care suna,sa ne spuna:
 "Griji de tine ba,te pup,noapte buna"- Cumicu

Cat despre prietenii mei,nu stiu cati am,tind sa cred ca nu am prea multi."Multi ma stiu,putini ma cunosc",de aceea prietenii mei ar putea fi numarati pe degetele de la o mana.Oricum,peste toate cele spuse,tin sa spun ca sunt cel mai bun prieten al meu.Am renuntat de mult sa mai am incredere deplina in cunostinte,zis prieteni.

"Credeam in oameni,mortii lor de lighioane
 Nu simt nimic ca am fost tras in piept de prea multe persoane" - Cumicu

Adevarata prietenie se evidentiaza in momentul in care,ai cea mai mare nevoie.Un umar care e acolo pentru tine,stii sigur ca iti poti sprijini capul,iar el va ramane neclintit pana cand soarele rasare din nou pe strada ta.Stii...un prieten cu adevarat devotat,daca nu poate face ceva,indiferent ce,sa te ridice de jos,se aseaza langa tine si iti sta alaturi.Vorbesc de genul ala de persoana careia ii poti spune orice,si care iti poate da un sfat,bun sau rau,dar din perspectiva unei persoane care te cunoaste,si iti cunoaste situatia.

 Dar asemenea prieteni sunt rari,si se castiga greu.Dar daca ai castigat un prieten de genul asta,fa tot posibilul sa-l ti langa tine,si sa-l accepti asa cum e,pentru ca daca maine dispare,ai sa vezi ce mult inseamna.Niciodata nu esti constient de ceea ce ai,pana dispare.Tine persoana pe care o iubesti aproape,daca e alaturi de tine.Apreciaza-i pana la extrem,si inapoi,pentru ca niciodata nu stii ce ai,pana dispare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu